Fradagsmys

Nu är det helg igen! Jag hade två lektioner idag, började 10.40 och slutade 14.00. Mamma slutade samtidigt så jag kom hem direkt, det var skönt. På båda lektionerna pratade lärarna om att de tyckte det var viktigt med fredagsmys. När sista lektionen var slut önskade läraren oss trevlig helg och uppmanade oss till fredagsmys. :) Ikväll ska familjen till mormor och morfar och vi ska köpa med pizza. Så jag ska allt mysa framför TV:n ikväll.

Nu är jag igång med släktforskningen! Det är så skönt! Jag har väntat ett tag på att få instruktioner av handledaren hur man går tillväga och det fick jag på biblioteket där vi träffades igår. Men det är väldigt tidskrävande, så detta kommer att ta lång tid. Men det är väldigt roligt och intressant.

Förra helgen var jag till Matilda och firade hennes 17-års dag lite i efterskott. Det var kul att träffa tjejgänget. Jag fick ihop et kort till födelsedagsbarnet också. Men det blev lite stressigt så det blev inte som jag tänkt. Jag hann inte scanna in det, så jag tog kort på det i bilen och därför blev det lite snett. Det blev uppskattat i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, ikväll ska vi mysa. Du vet ju att pizza är nästan det bästa jag vet. Kul för mormor och morfar att vi kommer. Jag är glad för att få ha fredagsmys med HELA min familj!

2008-09-05 @ 17:56:25
Postat av: Linda

Nu har jag dragit igång en bloggdesign tävling där du kan vinna en personlig blogg utefter dina egna önskemål! Allt du behöver veta finns att läsa på min blogg under tävlingar. Ha det bra!

2008-09-06 @ 13:23:39
URL: http://lindasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0