Suddigt grattis

Jag ska snart iväg till Ölme, dit vi i familjen är bjudna till min kompis familj. Vi ska fira hennes födelsedag, så jag har gjort ett kort. Tyvärr blev bilden suddig, det blir lätt det när man använder 3D kuddar och scanar kortet, har jag märkt.

Det är skönt för det är inte så mycket jag behöver plugga i helgen, så idag har jag bara tagit det lugnt. Men jag har varit lite duktig och städat rummet, det behövdes kan jag säga ;-)

Idag kunde jag inte hålla mig längre, så jag satte på lite julmusik när jag pysslade förut. Det är ju så mysigt och man måste ju börja i god tid så man kan njuta och längta extra länge. Mamma var faktiskt värre, hon började med julmusik förra helgen tror jag. Julförberedelserna har börjat här hemma. Mamma bakade lussekatter idag. Då var vår egen lussekatt Lakrits med i köket och tror ni inte han lyckades hoppa upp och sno en ogräddad lussebulle?! Vi är lite nervösa hur det kommer att gå med julgranarna (vi har tre stycken). Däri finns det mycket att leka med, så risken är stor att han har sönder något eller river omkull granen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0