Första dagen förbi

Ja, då var den första dagen av mina två lediga dagar förbi. Jag tog låång sovmorgon. Innan vi åt rensade jag lite i köksskåp och skafferi och det dröjde ända tills fyra innan jag satte igång med att plugga. Men det blev av i alla fall! Jag gjorde både svenska och pedagogiskt ledarskap. Jag fick mycket gjort, så jag kan med gott samvete ta en tur till Karlstad imorgon.

Jag läste förut i en utbildningskatalog från Linköpings universitet, som jag fick idag. Det enda som kanske är något för mig, som jag funderat på länge, är logopedutbildningen. Men jag ska inte läsa vidare med en gång, så jag har ett tag till att fundera. Mamma tyckte att Linköping var för långt bort ;-) Ja, vi får väl se var jag hamnar så småningom. Första steget blir väl att flytta till en egen lägenhet inne i stan. Men det är inget jag vill än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0