Ja, må hon leva...

Idag har mamma födelsedag och vi ska fira henne ikväll  med tårta och paket. Mormor och morfar kommer också. Sedan blir det kalas på lördag kväll då det kommer släkt och vänner hit.

Under midsommarhelgen var min faster, hennes man och min kusin med sambo här. Det var roligt och jag hoppas att vi kan träffas någon mer gång i sommar. Det var planerat att vi skulle ha träffats vid jul, men vi fick magsjukan här hela familjen, så det gick inte. Därför var det nu nästan ett år sedan vi senast träffades. På midsommaraftonskvällen träffades vi ett gäng kompisar i en av vännernas familjs sommarstuga. Det var kul, men jag var inte kvar och sov över för jag tänkte att jag skulle umgås med släktingarna också.

Jag kom på att jag inte har visat bild på vår nya familjemedlem som kom till oss för några veckor sedan, vår kattunge Lakrits.      

Det är så mysigt att ha katt igen, det känns så tomt utan. Han är ett riktigt busfrö och det är full fart när han är på bushumör. När han lekt några timmar är han så trött så trött och sover några timmar, sedan vaknar han till och då är det  full fart igen.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken sötnos!! Hoppas att du inte har nåt emot att jag kommer och kidnappar honom?? blink

2008-06-25 @ 18:09:41
Postat av: anna-karin - Koy

Söt och busig liten krabat:-)

Blommor gillar han med tydligen ler

2008-06-26 @ 22:43:22
URL: http://koysdagar.blogspot.com/
Postat av: Sara

Gud vilken sötboll =)

2008-12-15 @ 13:57:53
URL: http://saratariemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0