Somriga kort

Jag har gjort några kort som jag inte har visat här i bloggen. Det första var ett bidrag till Annas cc, som jag var med i för ett tag sedan. Utmaningen var att man skulle göra något som dominerdes av färgerna rosa och orange.


Nästa kort gjorde jag till min kompis Therése som hon fick när hon tog studenten.


Sedan kommer ytterligare ett kort som är en blandning av de tidigare korten.  Det här kortet fick min samhälls-och historialärare när vi slutade. Vi hade lite avslutningsfika på hennes lektion och det var några som gav henne blommor, två av dem jag och N och då gav vi läraren det här kortet också. Det är många i klassen som inte kommer att ha henne nästa år, däribland jag, och vi har haft henne i både ettan och tvåan och hon är en mycket omtyckt. Därför var det kul att ha lite avslutning och det var kul att ge henne någonting. Hon blev väldigt glad.


Kommentarer
Postat av: Louise

Wow, du är ju grym på scrapbooking! har tänkt lära mig det, men har aldrig riktigt kommit igång..

2008-08-17 @ 16:39:29
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0