räddare i nöden

Ja ikväll blev  pappa  min räddare i nöden. Jag sprang skrikandes ut ur kontoret efter att ha sett en ganska stor spindel krypa runt på golvet. Jag bad pappa att ta bort spindeln och det gjorde han, snäll som han är. Jag gillar verkligen inte spindlar! De är så läskiga! Usch, jag ryser bara jag tänker på det! Henrik tycker det är så fånigt och pappa också tänker jag, men jag kan inte hjälpa det. De flesta har ju någon fobi, och min är då spindlar och en hel del småkryp.
 
För övrigt har dagen varit lugn. Vi hade studiedag idag, så jag har varit hemma. Det var skönt. På eftermiddagen satt mamma, jag och Henrik ute i solskenet. Det var härligt! Det blåste lite kallt dock och mina papper blåste iväg för mig när jag satt och försökte plugga. Förutom att plugga har jag suttit vid datorn, tittat på tv och gått promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0