EFIT 29 mars

Lördagen den 29:e mars gjorde jag min första EFIT-dag. EFIT står för Ett Fotto I Timmen, och det är alltså precis vad det är. Jag tog ett foto i timmen hela dagen och ni kommer här att få se hur min dag såg ut. Jag och mamma var i Göteborg på scrapbookingmässa den här dagen. Vi åkte buss ner. Jag förvarnar om att det kanske blir lite enformigt med dessa kort på bussen, men jag tillbringade flera timmar i bussen den här dagen, så det var inte så mycket att göra åt. Det var Veronika som ordnade resan så bra åt oss och vi var 48 personer som åkte med bussen.


05.30 Klockan ringer och det är dags att gå upp. Idag ska vi åka på scrapbookingmässa!

image2

06.30 Sitter i bilen på väg in till stan där vår buss ska avgå 07.00

image3

07.30 Sitter i bussen och läser boken "Tio tankar om tid". Det är en uppgift i kursen Arbetssätt och lärande som jag går.


image4

08.30 Jag sitter bredvid mamma i bussen och mittemot oss sitter Angelica och Anette

image5

09.30 Vi har stannat för en fikapaus. Vi hade med oss eget och sitter i bussen och fikar.

image6

10.30 Mamma och jag lyssnar på radio

image7

11.30 Sms:ar med vännen J utanför Umeå

image8

12.30 Nu är vi framme i Göteborg och har börjat gå runt på mässan. Här är jag i Mazzarins monter.

image10


13.30 Det är varmt inne på mässan, så mamma och jag går ut på en balkong några minuter för att få lite frisk luft. I bakgrunden syns Liseberg.

image11


14.30 Vi ska äta kinamat och jag kollar in menyn.

image12

15.30 Nu har vi ätit färdigt och vi går tillbaks till mässan.

image13

ca 16.30 Jag tittar på stämplar mm i en monter.

image14

17.30 På väg hem igen.

image15

ca 18.30 Jag och Hellen sorterar pilar som vi köpt och ska dela på.

image16

19.30 Jag och mamma i bussen.

image17

20.30 Jag vilar lite och lyssnar på musik.

image18

21.30 Anette och Angelica

image19

22.30 Hemma igen. Vi visar pappa och Henrik vad vi köpt. Här är några av dagens inköp.

image20

23.30 Jag tittar ett tag på Körslaget som Henrik spelat in åt mig. Men jag är trött och går snart upp och lägger mig.

image21

Det var en lyckad dag och ett bra slut på påsklovet.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Åh vad kul att se!

Nu har jag länkat till dig iaf, jag kommer komma hit fler gånger och kolla in läget!

2008-04-05 @ 15:49:49
URL: http://agge.blogg.se
Postat av: Anonym

Snygg blogg Karin! Nu får du hjälpa mig att designa min hehe
;)
/Natta

2008-04-05 @ 18:27:20
Postat av: Hellen

Grattis till bloggen! Kul att få börja med något så kul som EFÄIT och mässa. Och jag fick också vara med på ett hörn, kul! Det ska bli kul att följa din blogg. Lycka till!!

2008-04-06 @ 08:18:32
Postat av: VeronikaP

Kul att du har börjat blogga och kul att få se dina bilder från resan!!

2008-04-06 @ 23:10:13
URL: http://veronikap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0