Nu är det helg!

Detta blir min första riktiga helg här på Fornby känns det som. För sist jag var här på helgen kom familjen hit och hälsade på mig istället. Det känns skönt att inte behöva åka fram o tillbaka den här helgen. Jag var så trött när skoldagen var slut. Man blir så trött i huvudet av att sitta och väva flera timmar. Så när jag kom till rummet sov jag i över en timme. :P

Det är fest här i källaren om ett par timmar. Jag har tänkt att gå på festen. Om den inte är något att ha så går jag väl upp på mitt rum och tittar på film. Men jag hoppas att det blir kul.

Nu skriker min mage efter mat, så det är väl bäst att jag går och äter lite. Sedan är det dags att göra sig i ordning.

Hoppas ni alla får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0