Gjort allt och ingenting

Egentligen är det läggdags nu, men har ingen lust att sova. Tycker att min fritid precis har börjat. Eftermiddagen och kvällen har nämligen ägnats åt hushållsarbete. Jag har tvättat, handlat mat, gjort kvällsmat och diskat. Men det är sådant som måste göras och det är skönt att ha det gjort.

Men jag har också hunnit med att titta på Bonde söker fru. Tycker det är lite roligt. Men inte så roligt så att jag själv skulle vara med i programmet, som mamma tyckte. :P Haha Nej, hon sa det mest på skämt.

Jag har även ringt och pratat med Mamma, Henrik och mormor idag. Kul att höra hur de har det och vad de har för sig där hemma. Mormor var så gullig och hade skickat ett kort till mig som kom fram idag :) Alltid lika kul att få post. :)

Skoldagen idag gick riktigt fort, till skillnad från i måndags och igår. Tidigare i veckan har vi nämligen hållit på med bildväv. Och det är så tråkigt! Och det tar så lång tid! Och det värsta är att vi nog inte kommer få så mycket mer lektionstid, så jag är tvungen att göra färdigt väven på kvällarna. Så man funderar ju lite på vad man gett sig in på. Haha, nej, det blir säkert bra bara jag kommer igång ordentligt.

 Nej, nu måste jag sova.

God natt!  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trodde du jag skojade nör jag sa det däe om Bonde söker fru ? ;)

2009-10-14 @ 22:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0