Gårdagen

Det var en mycket lyckad dag igår. Jag och A & A-S umgicks nästan hela dagen :) På förmiddagen var vi till en second hand butik som ligger nära skolan. Där köpte jag julgardin, adventsljusstake och julduk för sammanlagt 55 kronor. :P Sedan åkte vi till Dollarstore och efter det åkte vi in till Kupolen en sväng. Där fick jag tag på en adventsstjärna på fot, (som det var extrapris på) och jag fixade även den första julklappen! Så jag är jättenöjd! Så nu kan jag julpynta mitt rum och få lite julmyskänsla :) För jag fick aldrig upp några julgardiner i torsdags, eftersom det visade sig att jag fått med mig fel gardiner :( Men nu har jag en ny gardinkappa att sätta upp. Jag hoppas att det blir bra.

Igår kväll var vi på bio tillsammans också. Vi såg 2012. Den var bra, men jag hade nog trott att den skulle vara lite bättre. Men jag är nöjd ändå.

Idag ska jag handla mat och städa rummet. Vi får se vad jag hittar på mer. Det får ni också sedan, för det är EFIT idag,så det är tänkt att jag ska ta ett kort i timmen idag. Men det återstår att se hur det blir med den saken...


Kommentarer
Postat av: Moster

Å vad du är bra på att mysa till det! Är nog ett arv efter modern : ) Du skulle se vilken otroligt fin ljuskrona jag har hemma nu! Ska bli så kul att ställa fram den till advent. Har hittat ganska katt å hundsäker plats. Är nyfiken på bilder från ditt Dalaliv! Kram moster

2009-11-24 @ 12:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0