090314

Igår kväll var jag hos Caroline som hade födelsedagsfest. Det var först trevligt, men sedan förändrades allt. En kompis fick nämligen ett väldigt sorgligt besked och blev så klart väldigt ledsen. Hon fick skjuts hem av Carolines pappa. Detta påverkade oss alla, så vi satt ett bra tag helt tysta och bara tänkte på de drabbade och deras sorg. Men i slutet på kvällen kunde vi i alla fall prata och skratta och det var en mer lättsam stämning när vi skildes åt.

Jaa, livet går vidare... Ikväll ska jag först med familjen till mormor och morfar. Mormor fyllde år igår, så ikväll blir det kalas. Jag ska försöka se på melodifestivalen. Det är ju final ikväll. Ska bli spännande att se vem som vinner. Tyvärr hinner jag kanske inte se vem som vinner. Jag ska nämligen vara i stan vid 10, för då ska klassen träffas och bowla. När vi spelat klart ska vi till mastis där vi ska dansa, prata och umgås. Det ska bli jättekul!

Hoppas ni får en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Becca

Fan.. lessen att d blev så, men bra att det fungerade bra i alla fall!



Och ha det så jävla kul ikväll! Ta det lugnt och jag hoppas det blir minnesvärt. kramar!!!! <33

2009-03-14 @ 17:53:01
URL: http://reccygrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0