090323

Ja, då var det måndag igen... Helgen har varit bra. i hade studiedag på fredagen, så jag hade tänkt att jag skulle plugga hela dagen, men så blev det inte riktigt. Men jag latade mig faktiskt inte! Jag strök en en massa kläder, så berget med tvätt i tvättstugan minskade en del. Och jag städade mitt rum ordentligt, vilket behövdes för att jag överhuvud taget skulle få någon plats vid skrivbordet för att plugga. Jag städade också kylskåpet och torkade ur det. På kvällen hade vi födelsedagskalas och våffelfest för mormor,morfar och våra grannar. Det var Lakrits som fyllde 1 år :) Man måste ta varje tillfälle för att fira;-) Jag visade gästerna min balklänning som jag har hemma nu äntligen. De tyckte den var fin.

Resten av helgen bestod i princip av plugg, vilket all ledig tid den här veckan också kommer att ägnas åt. Så bli inte besvikna om det inte blir något mer inlägg den här veckan.

Jag måste ju bara skryta lite också om mina framgångar...;-)  Jag hade körlektion idag och då körde jag i en rondell, trafikljus och på en riktigt stor väg. Det var första gången och det kändes så häftigt att man klarade det! 

Säger som Nathalie , tänker på er alla som har det svårt och mår dåligt nu. Det blir bara fler och fler för varje dag känns det som.

Var rädda om er och varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0