God morgon!

Nu sitter jag här på skolan och väntar på att första lektionen ska börja. Men jag behöver bara vänta i några minuter. Jag kom precis hit och det var JAG som körde. Till Järsberg i alla fall. Det gick väldigt bra :)

Helgen blev väldigt lyckad tycker jag. Det var roligt på Varvet och släktträffen blev riktigt lyckad. Jag träffade många trevliga människor. Det är kul att få lite mer koll på släkten. Och jag har fått i uppdrag att hjälpa till med att rita upp ett släktträd, så att man har lite koll på vilka vi är. Jag pratade en hel del med kusinerna, det var ett tag sedan vi sågs, så det var riktigt roligt!

Igår pluggade jag nästan hela dagen. Jag blev klar med en uppgift och arbetade på bra med projektarbetet.

Nu börjar jag snart, så det är bäst att jag går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0