Lördag

Den här dagen har bara rusat iväg. Jag fick en del gjort, men inget av det jag hade tänkt mig! Efter frukosten hjälpte jag till att städa frysen, sedan höll mamma och jag på ett bra tag med att städa i ett skåp med pysselsaker och i vår pysselvrå. Så vi har sorterat och slängt och gjort det prydligt och fint. Sedan läste jag lite. Började i en ny bok, "Det brinnande havet". Den verkar sådär, så vi får se om jag vill läsa klart den. Efter att jag läst en stund gick jag på promenad, i regnet. Det var riktigt skönt. När jag kom tillbaka hade Sveriges VM-kval match börjat, så den tittade jag lite på. Senare på kvällen tittade jag och mamma på "Dirty dancing". Jag hade inte sett den förut. Den var okej, men jag trodde att den skulle vara bättre. Ja, det är vad jag har gjort idag. Imorgon ska jag plugga lite, som jag hade tänkt att göra idag, men som inte blev av. Men det blir inte någon lång stund, får se vad jag hittar på mer.

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Jag skulle också städa i min pysselhörna, men något annat kom ivägen! Hoppas på morgondagen istället!

2008-09-07 @ 00:12:12
URL: http://veronikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0