Äntligen!

Äntligen har jag fått till en egen blogg! Det har jag varit sugen på i flera månader. Än provar jag mig fram och allt är inte så som jag vill ha det, men det får väl gå så länge. Jag kanske ska börja med en liten presentation....   Jag heter Karin, är 17 år och bor på landet cirka två mil utanför Kristinehamn. Jag bor tillsammans med mamma Marianne, pappa Lennart, storebror Henrik och katten Sessan. Jag går andra året på gymnasiet och går samhällsvetenskapliga programmet med inriktning samhäll. Mycket av min tid går åt till att plugga, vilket kommer att märkas. Annat jag gör på fritiden är att scrappa, titta på tv och umgås med familj och vänner.  Ja, det var lite om mig och mer kommer ni att få veta så småningom. Nu är mitt allra första inlägg slut och jag önskar alla välkommna till min blogg!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Välkommen till bloggvärlden. Nu kommer det att bli kö vid datorn.

2008-03-28 @ 18:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0