~Utmaning~

 Nu när jag har varit med i flera utmaningar har jag blivit inspirerad till att göra en egen utmaning. :-) 
Min utmaning går till på följande vis...  Här nedan skriver jag två listor. En är på dekorationer mm som jag kan tycka är lite svårt att använda eller ha med på kort eller layoter. Den andra är en lista på sådant jag tycker är fint att ha med och använda sig av på layoter eller kort. Gör en layout eller ett kort där du har med minst fyra saker från listorna,varav minst en ska vara  från "svårt att ha med/göra" listan. Ladda upp ditt bidrag i din blogg och lägg en kommentar i min blogg där du länkar till ditt bidrag. Skriv vad du använt från listorna. Du kan också maila mig ditt bidrag på [email protected] (obs! två understreck). Senast 12 augusti, 24.00 ska ditt bidrag vara uppladdat / skickat. En vinnare kommer sedan att lottas fram och den kommer att vinna ett litet pris. Så, det var instruktionerna, jag hoppas att någon vill anta utmaningen. Scrappa lugnt!

Svårt att  ha med/göra lista

* knappar
*cardstock med vågiga kanter
*overlays
*floss
*kort utan motivstämel
*lite större tags
*akrylfärg (inte stämpla med)
*pilar
*större cirklar

Fint att ha med och som jag gillar

* ritad söm
*chipboards
*rub ons
*dekorationer i metall
*band
*labelholders
*chalkade kanter
*runda hörn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0