Liten Karin

Idag har jag namnsdag! :-)  Den 1 aug är det Per, som min morfar heter och den 2 aug är det Karin, så det brukar bli tårtkalas vid den här tiden. Så idag kom mormor och morfar hit och mormor hade med sig en tårta hon bakat. Min moster med sambo, hundvalp och tjejen F som bor hos dem är här några dagar och sover här hos oss i Lillstugan. Så de var också med på tårtkalas. Sedan tittade vi på DIA - bilder, som jag tycker är jätteroligt!

Det har gått bra med hundvalpen och Lakrits. Katten är lite rädd, men ändå nyfiken. Han kan sitta och kika fram bakom dörren till rummet och titta på hunden. Hundvalpen heter förresten Pettson och katten de har heter Findus. =)  Det är så roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0