Ett första steg

Ikväll var jag på första gången på körkortsteorikursen jag ska gå nu. Det gick bra, det var mest introduktion. Det är träffar en till två gånger i veckan fram tills den sista, den 28 augusti. Det är skönt att ha en del av kursen nu innan skolan börjar, för sedan har man annat att plugga. Jag hade ju som mål att komma igång med att övningsköra under sommarlovet, men det har inte gått som jag tänkt hittills. Så ikväll kände jag att jag tog mitt första steg mot körkortet. Vi får se hur lång tid det kan tänkas ta innan jag får mitt körkort, men det får ta den tid det tar. Jag känner när jag är redo och det är inget jag kan stressa fram. N går också på samma teorikurs och det var första gången vi träffades nu på sommarlovet. Det var kul att ses igen.




Kommentarer
Postat av: Nathalie

körkort nästa! ;)

2008-08-10 @ 19:04:34
URL: http://kellynathalie.blogg.se/
Postat av: Caroline

Säger detsamma. Lycka till!

Själv har jag uppkörning om en vecka. Håll tummarna!

2008-08-13 @ 10:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0