18 år idag

Ja, idag fyller jag 18 år. Det känns konstigt när man tänker på att man är så "gammal".  Det känns att det är något speciellt med att fylla 18. Man blir myndig och det känns så vuxet.

Jag har blivit firad av familjen idag, men vi väntade med det till eftermiddagen för det kändes bara stressigt att ta det på morgonen. Så runt halv sex åt vi tårta och jag öppnade paket. Jag fick en väska,ett halsband, parfym, en tröja, örhängen samt hopprep och gummiband att träna med (jag hade önskat mig det, så det var ingen pik eller uppmaning).
Mina presenter:
image26

Presenter och fika med tårta
image28

I skolan överraskade klasskamraterna mig när jag kom runt hörnet på väg till mitt skåp, med att stå och sjunga "Ja må hon leva". Det var roligt. Jag har fått flera telefonsamtal och ett sms med grattishälsningar, så jag har varit allt annat än bortglömd idag. Det är riktigt roligt att fylla år! :P Men nu är födelsedagen slut och jag är trött. Jag är trött efter Stockholmsresan. Den berättar jag om en annan dag. Det var väldigt roligt och det kändes lite tråkigt att åka hem, men då hade jag födelsedagen att se fram emot. Nu är den som sagt slut, men nu har jag bara en skoldag kvar och sedan är det helg!

Kommentarer
Postat av: Agneta

GRATTIS GRATTIS! Verkar som om du haft en bra dag!

Självklart ska du svara på alla mina utmaningar, det ser jag fram emot att få läsa :)

2008-04-18 @ 19:53:45
URL: http://agge.blogg.se
Postat av: VeronikaP

Hipp, hipp hurra!! Ett stort grattis på födelsedagen!!
Låter allt som om du har haft en bra dag!!

2008-04-18 @ 20:44:17
URL: http://veronikap.blogg.se
Postat av: Nathalie

grattis igen!

2008-04-19 @ 10:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0